Mailpower | E-mailmarketing en Marketing Automatisering |
mailpower |
De krachtigste e-mailmarketing & marketing automatisering oplossing |
Social Media
Social media en e-mailmarketing in perfecte harmonie
Veel bedrijven gebruiken social media én e-mailmarketing. Toch missen de meeste bedrijven de grote voordelen van de integratie van beide methoden. Integreer je social media- en e-mailmarketinginspanningen. Dan behaal je resultaten waarvan je vroeger alleen maar kon dromen. Realtime analyses van social feed
Bekijk realtime hoe jouw contactpersonen je campagne delen en liken op Facebook en deze retweeten op Twitter. Zet snel follow-upacties op die zijn gericht op gebruikers van sociale netwerken. En filter rapporten eenvoudig op gebruikers van Twitter en Facebook. |

Social media segmenteren
Stuur je een campagne, dan krijg je toegang tot een schat aan informatie over reacties op social media. Op basis van deze gegevens kun je toekomstige campagnes segmenteren.
Je kunt een campagne versturen naar contactpersonen die een specifieke campagne geretweet hebben op Twitter. Of wil je een campagne versturen naar contactpersonen die in het verleden nog niet een campagne hebben geliked op Facebook? De keuze is aan jou.
Stuur je een campagne, dan krijg je toegang tot een schat aan informatie over reacties op social media. Op basis van deze gegevens kun je toekomstige campagnes segmenteren.
Je kunt een campagne versturen naar contactpersonen die een specifieke campagne geretweet hebben op Twitter. Of wil je een campagne versturen naar contactpersonen die in het verleden nog niet een campagne hebben geliked op Facebook? De keuze is aan jou.

Automatische reacties social media
Social media marketing is niet volledig te automatiseren. Wel kun je geautomatiseerde reacties instellen. Daardoor kun je contactpersonen abonneren op een nieuwe lijst wanneer zij bijvoorbeeld een campagne op Facebook hebben geliked.
Ook is het mogelijk een follow-upcampagne te versturen als een contactpersoon op Twitter een post over jouw campagne heeft geplaatst. En je kunt bijvoorbeeld contactvelden bijwerken wanneer contactpersonen een sociale actie ondernemen. Automatische e-mailmarketing met een sociaal tintje dus.
Social media marketing is niet volledig te automatiseren. Wel kun je geautomatiseerde reacties instellen. Daardoor kun je contactpersonen abonneren op een nieuwe lijst wanneer zij bijvoorbeeld een campagne op Facebook hebben geliked.
Ook is het mogelijk een follow-upcampagne te versturen als een contactpersoon op Twitter een post over jouw campagne heeft geplaatst. En je kunt bijvoorbeeld contactvelden bijwerken wanneer contactpersonen een sociale actie ondernemen. Automatische e-mailmarketing met een sociaal tintje dus.

Inschrijfformulier Facebook
Met slechts enkele klikken een inschrijfformulier toevoegen aan je Facebookpagina? Dat kan. We hebben het zelfs nog eenvoudiger voor je gemaakt: binnen enkele seconden is jouw formulier up and running.
Met slechts enkele klikken een inschrijfformulier toevoegen aan je Facebookpagina? Dat kan. We hebben het zelfs nog eenvoudiger voor je gemaakt: binnen enkele seconden is jouw formulier up and running.

Likeknop Facebook
Plaats eenvoudig de vertrouwde likeknop van Facebook in je e-mails. Alle ontvangen likes worden opgenomen in je rapporten. Deze kun je gebruiken om later acties op te ondernemen.
Plaats eenvoudig de vertrouwde likeknop van Facebook in je e-mails. Alle ontvangen likes worden opgenomen in je rapporten. Deze kun je gebruiken om later acties op te ondernemen.

Social sharing in je e-mails
Voeg eenvoudig icoontjes van bijvoorbeeld Facebook, Twitter en Google toe voor social sharing. Sharing clicks worden gerapporteerd. De resultaten van Facebook en Twitter kun je volgen.
Voeg eenvoudig icoontjes van bijvoorbeeld Facebook, Twitter en Google toe voor social sharing. Sharing clicks worden gerapporteerd. De resultaten van Facebook en Twitter kun je volgen.

Automatisch posten op social media
Wil je een campagne versturen? Post jouw campagne op je account van Twitter of Facebook.
Wil je een campagne versturen? Post jouw campagne op je account van Twitter of Facebook.