Mailpower | E-mailmarketing en Marketing Automatisering |
mailpower |
De krachtigste e-mailmarketing & marketing automatisering oplossing |
autoresponders
Eenvoudig te installeren geautomatiseerde autoresponders
Stel een onbeperkt aantal e-mailberichten op die automatisch worden verstuurd nadat iemand zich bijvoorbeeld heeft ingeschreven op je mailinglijst. Ook kun je de berichten versturen na een vooraf ingestelde tijd. Daardoor kun je hele reeksen e-mailberichten creëren die volledig op de automatische piloot worden verstuurd.
Directe autoresponders
Directe autoresponders zijn berichten die worden verstuurd nadat iemand zich heeft ingeschreven op jouw mailinglijst. Afhankelijk van het type mailinglijst dat jij hebt ingesteld, kun je bijvoorbeeld aan iedere nieuwe contactpersoon een welkomstbericht sturen. Of een lijst met veelgestelde vragen of een speciale bonus voor het aanmelden. Wanneer je een lijst met nieuwe contacten importeert naar je mailinglijst, kun je kiezen of de autoresponder aan die contacten moet worden verzonden.
Tijd gebaseerde autoresponders
Tijdgebaseerde autoresponders zijn zeer krachtige en veelzijdige manieren om jouw e-mailmarketingcampagne te automatiseren. Je kunt zo veel autoresponders instellen als je zelf wilt. Deze kun je geheel vrij inplannen op basis van de datum en de tijd waarop je contactpersonen worden toegevoegd aan je e-maillijst.
Stuur bijvoorbeeld een ‘Dank u’-bericht vier uren nadat iemand zich heeft ingeschreven of een bestelling heeft geplaatst. Drie dagen later stuur je vervolgens een bericht met een bonus en na twee weken een bericht met een speciale aanbieding.
Tijdgebaseerde autoresponders kun je ook gebruiken om e-cursussen of tutorials op te zetten. Of om samen met nieuwe contacten door een verkoopproces te lopen.
Alle gewenste rapporten en statistieken
Jouw autorespondercampagnes kun je ook verbeteren door het gebruik van conversiestatistieken en abonneefeedback. Mailpower biedt dezelfde uitgebreide statistieken voor autoresponderberichten als voor normale e-mailcampagnes.
De effecten van jouw campagnes kun je bijhouden op basis van statistieken over wie een bericht opent en leest, click-through, doorsturen of social sharing. Hierdoor stem je jouw berichten en timing beter af en maximaliseer je de resultaten daarvan.
Stel een onbeperkt aantal e-mailberichten op die automatisch worden verstuurd nadat iemand zich bijvoorbeeld heeft ingeschreven op je mailinglijst. Ook kun je de berichten versturen na een vooraf ingestelde tijd. Daardoor kun je hele reeksen e-mailberichten creëren die volledig op de automatische piloot worden verstuurd.
Directe autoresponders
Directe autoresponders zijn berichten die worden verstuurd nadat iemand zich heeft ingeschreven op jouw mailinglijst. Afhankelijk van het type mailinglijst dat jij hebt ingesteld, kun je bijvoorbeeld aan iedere nieuwe contactpersoon een welkomstbericht sturen. Of een lijst met veelgestelde vragen of een speciale bonus voor het aanmelden. Wanneer je een lijst met nieuwe contacten importeert naar je mailinglijst, kun je kiezen of de autoresponder aan die contacten moet worden verzonden.
Tijd gebaseerde autoresponders
Tijdgebaseerde autoresponders zijn zeer krachtige en veelzijdige manieren om jouw e-mailmarketingcampagne te automatiseren. Je kunt zo veel autoresponders instellen als je zelf wilt. Deze kun je geheel vrij inplannen op basis van de datum en de tijd waarop je contactpersonen worden toegevoegd aan je e-maillijst.
Stuur bijvoorbeeld een ‘Dank u’-bericht vier uren nadat iemand zich heeft ingeschreven of een bestelling heeft geplaatst. Drie dagen later stuur je vervolgens een bericht met een bonus en na twee weken een bericht met een speciale aanbieding.
Tijdgebaseerde autoresponders kun je ook gebruiken om e-cursussen of tutorials op te zetten. Of om samen met nieuwe contacten door een verkoopproces te lopen.
Alle gewenste rapporten en statistieken
Jouw autorespondercampagnes kun je ook verbeteren door het gebruik van conversiestatistieken en abonneefeedback. Mailpower biedt dezelfde uitgebreide statistieken voor autoresponderberichten als voor normale e-mailcampagnes.
De effecten van jouw campagnes kun je bijhouden op basis van statistieken over wie een bericht opent en leest, click-through, doorsturen of social sharing. Hierdoor stem je jouw berichten en timing beter af en maximaliseer je de resultaten daarvan.