• Home
  • Waarom Mailpower
  • Functionaliteiten
    • Contactpersonen
    • E-maildesigns
    • Automatiseringen
    • Rapporten en analyse
    • Social Media
    • Templates
    • Deliverability
    • Integratie
    • Autoresponders
    • Overige functies
  • Tarieven
  • Contact
  • Proefaccount aanvragen
  • Documentatie
  Mailpower | E-mailmarketing en Marketing Automatisering

mailpower

De krachtigste e-mailmarketing & marketing automatisering oplossing

Automatiseringen

Foto
Marketingautomatisering voor kleine en grote bedrijven

Dankzij onze geavanceerde software kun je automatisch welkomstmails versturen. Of benader contactpersonen op hun verjaardagen, stuur contractherinneringen en automatiseer follow-ups van verkopen.

Dit is slechts een greep uit de mogelijkheden. Gecombineerd met personalisatie en dynamische inhoud kun je een volledig automatische salesforce creëren zonder je persoonlijke touch te verliezen. Ook kun je je richten op de contactpersonen die jou het beste rendement kunnen leveren.
Volledig geautomatiseerd virtueel verkoopteam opzetten

Wil je je eigen virtuele verkoopteam opzetten? Dat kan met campagne-evenementen en autoresponders. Verzend gepersonaliseerde campagnes volledig automatisch.

levenscyclus contactpersonen
Automatiseer de levenscyclus van jouw contactpersonen

Maak autoresponders, stuur specifieke follow-upcampagnes en update de profieldetails van je contactpersonen. En definieer acties die plaatsvinden wanneer je contactpersoon op jouw campagne een specifieke actie onderneemt.


contactpersonen importeren
Automatisch contactpersonen importeren

Moe van constant gegevens vanuit je CRM exporteren? Laat ons het werk voor je doen. Wij kunnen automatisch nieuwe contactpersonen ophalen en toevoegen vanuit jouw favoriete CRM en eCommerceplatforms. Bovenal blijven je gegevens daardoor up-to-date. Voeg nieuwe contactpersonen toe aan je CRM. Zij zullen automatisch worden weergegeven in onze software.

Foto
Met webcontent nieuwe e-mailcampagnes triggeren

Zet je campagnes op de automatische piloot. Dat doe je door die campagnes te laten starten met een dynamische inhoud wanneer je je website bijwerkt en voorziet van nieuwe inhoud. Perfect voor bijvoorbeeld aankondigingen van nieuwe producten en voor blogupdates.



dynamische content
Dynamische/conditionele content in e-mails

Toon verschillende typen inhoud in je berichten, afhankelijk van de informatie over je contactpersoon en zijn geschiedenis met jouw marketingcampagnes. Maak verleidelijke inhoud op basis van bijvoorbeeld leeftijd, geslacht, locatie en campagneacties.